شهردار بندر بوشهر در نشست کمیته درآمد شهرداری:اجرای قانون به نفع «شهر و شهروند» ویژه و قاطع باشد

شهردار بندر بوشهر در نشست کمیته درآمد شهرداری:اجرای قانون به نفع «شهر و شهروند» ویژه و قاطع باشد

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، نشست کمیته درآمد شهرداری بندر بوشهر با حضور شهردار، معاونین و مدیران حوزه درآمد این شهرداری برگزار شد.
شهردار بندر بوشهر در این نشست با تاکید بر اینکه شهرداری بندر بوشهر باید به سمت ایجاد درآمد پایدار حرکت کند، افزود: خوشبختانه امروز ایده‌ها و طرح‌های زیادی برای کسب درآمد پایدار در شهرداری مطرح شده که امیدواریم به‌زودی با تلاش و همت مضاعف همکاران این ایده‌ها جنبه عملیاتی پیدا کند.
حسین حیدری، بازپس‌گیری، تعیین تکلیف و استفاده مطلوب از املاک و امکانات شهرداری را از مهمترین برنامه‌های درآمدی شهرداری عنوان کرد و افزود: متاسفانه طی سال‌های گذشته برخی از املاک و مستغلات از نظارت و کنترل شهرداری خارج شده و یا بلااستفاده مانده‌اند که باید تا کمتر از سه ماه آینده به‌عنوان پروژه‌های درآمدی معرفی و مورد بهره‌برداری قرار گیرند.
وی با بیان اینکه برای گرفتن حق مردم و پیاده‌سازی قانون هیچگونه مماشاتی از طرف مدیران شهرداری پذیرفته نیست، ادامه داد: هرجا که احساس کردید به منافع شهر و مردم خللی وارد می‌شود، محکم و قاطع بایستید و قانون را به نفع شهر و شهروندان اجرا نمایید.
حیدری با اشاره به برخی کارشکنی‌ها و سنگ‌اندازی‌ها در مسیر حرکت جهادی شهرداری در سال جاری، خاطرنشان کرد:  طبیعتا ممکن است در اجرای قانون، منافع برخی از افراد چه در داخل مجموعه شهرداری و چه بیرون از مجموعه به خطر بیفتد، با این حال انتظار ما از مدیران شهرداری این است که قاطعانه از حق مردم دفاع کنند.
شهردار بندر بوشهر در پایان با تاکید بر اینکه مجموعه مدیران کنونی شهرداری، ترکیبی از تجربه و نیروی جوانی است، تصریح کرد: امیدواریم در سال جاری با انجام یک حرکت انقلابی بتوانیم خدمات شاخص و شایسته‌ای را به مردم عزیز بوشهر داشته باشیم.

۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ۰۹:۲۳
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۲۶۱
کد خبر : ۲,۹۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید