بازدید میدانی شهردار بندر بوشهر از پلاژ بانوان

بازدید میدانی شهردار بندر بوشهر از پلاژ بانوان
 
 
 به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، شهردار بندر بوشهربه اتفاق معاون اجرایی وخدمات شهری شهرداری و نیز رئیس سازمان مدیریت پسماند با حضور در پلاژ بانوان ضمن بازدید میدانی از این شناگاه و با هدف بررسی وضع موجود، از نزدیک در جریان امور قرار گرفته و کمبودها و مشکلات این پلاژ را مورد بازبینی و بررسی قرار دادند.
در ابتدای این بازدید سرکار خانم صفرزاده مدیر پلاژ بانوان، ضمن خیر مقدم به آقای شهردار و همراهان، با بیان اینکه این پلاژ از آغاز شیوع ویروس کرونا عملاً تعطیل بوده و هیچ گونه فعالیتی نداشته است تصریح نمودند؛ فعالیت دوباره این پلاژ می‌تواند نقش بسزایی در پر کردن اوقات فراغت بانوان ایفا نماید.
در ادامه این بازدید، حسین حیدری با اشاره به تجهیزات و امکانات و ظرفیت‌های خوبی که پلاژ بانوان دارا می‌باشد ابراز نمودند: بسط و توسعه فعالیت‌ها و برنامه‌های ورزشی، فرهنگی،اجتماعی در این شناگاه  می‌تواند بستر مناسبی برای تزریق روحیه نشاط و تفریحات سالم برای بانوان بوشهری باشد.
ایشان همچنین بر مرتفع نمودن نواقص و کاستی های این شناگاه تاکید کرده و اظهار امیدواری نمودند: در آینده ای نه چندان دور شاهد فعالیت مجدد واز سرگیری برنامه های ورزشی و فرهنگی،اجتماعی این شناگاه باشیم.
 

 

گزارش تصویری

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۲۵
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۵۷۴
کد خبر : ۲,۹۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید