عضو جدید هیئت مدیره سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر معارفه شد

عضو جدید هیئت مدیره سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر معارفه شد
مهدی عابدی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر معارفه شد.

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین حیدری در این آیین با قدردانی از تلاش‌های مجموعه سازمان مدیریت پسماند اظهار کرد: این سازمان یکی از سازمانهای راهبردی شهرداری است که در نظافت و پاکیزه نگه داشتن شهر همواره تلاش شبانه روزی دارد.
شهردار بندر بوشهر بیان کرد: برای ارائه خدمات شایسته و ارزشمند به شهروندان نیاز است استفاده از تکنولوژی های نو و پیشرفته در اولویت کاری سازمان مدیریت پسماند قرار گیرد.
وی ادامه داد: سازمان مدیریت پسماند با تلاش شبانه روزی پاکبانان در ارایه خدمات مطلوب نقش قابل توجهی ایفا کرده است که این نقش مهم باید با اهتمام بیشتری تداوم یابد.
حیدری با اشاره به معارفه مهدی عابدی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر اظهار کرد:  امید است که وی بتواند در این سمت جدید منشأ خدمات شایسته و شایانی برای شهروندان فهیم بوشهری باشد.
وی افزود: نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر سازمان است که باید در جهت بهره وری مناسب استفاده مطلوبی از این ظرفیت صورت گیرد.
در این آیین شهردار بندر بوشهر و مسعود غلامزاده فرد معاون خدمات شهری و رئیس هیئت مدیره سازمان مدیریت پسماند از تلاش های خالق ماجدی عضو سابق هیئت مدیره سازمان مدیریت پسماند تجلیل نمودند.

 

 


گزارش تصویری
گزارش تصویری


۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۷:۲۹
مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۶۷۹
کد خبر : ۲,۹۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید