دیدار رئیس شورای شهر، شهردار بندر بوشهر و رئیس بنیاد شهید شهرستان بوشهر با خانواده معظم شهدا

دیدار رئیس شورای شهر، شهردار بندر بوشهر و رئیس بنیاد شهید شهرستان بوشهر با خانواده معظم شهدا

زئیس شورای شهر بوشهر و شهردار و رئیس بنیاد شهید شهرستان بوشهر و همراهان با خانواده‌های شهیدان اسماعیل محمدپور و عبدالمجید جاشویی دیدار کردند.

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین حیدری در این آیین اظهار کرد: شورا و شهرداری بوشهر به صورت هفتگی با خانواده‌های دو تن از شهیدان دیدادر می‌کنند که این اقدام گامی در راستای ترویج فرهنگ و شهادت و تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهدا است.

وی بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب "فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست" که این مهم بخوبی اهمیت دیدار با خانواده شهدا را نمایان کرده است.

حیدری ادامه داد: پاسداشت مقام شامخ شهیدان از سوی مسئولان بدون تردید به آنها یادآوری می‌کند تا در مسیر خدمت صادقانه و بی منت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی ادامه داد: بوشهر در طول هشت سال دفاع مقدس در نبردهای مختلف زمینی، دریایی و هوایی شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است که باید یاد و خاطره آنان ارج نهاده شود.

حیدری اظهار کرد: شهیدان اسماعیل محمدپور و عبدالحمید جاشویی از شهدای والام مقام و جوان هشت سال دفاع مقدس هستند که در مسیر دفاع از این مرز و بوم جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وي افزود: بدون تردید باید عزت و استقلال امروز ایران عزیز را مدیون چنین شهیدانی بدانیم که برای اعتلای نظام از جان مایه گذاشتند و بدون تردید بهشت جاویدان ارمغان ارزشمند پرودگار برای آنان است.
۲۷ آبان ۱۴۰۱ ۲۰:۱۴
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۲۵۵
کد خبر : ۳,۱۳۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید