خسارت گسترده تندباد و باران به تاسیسات شهری در بندر بوشهر / از افتادن سه درخت کهنسال تا پاره شدن پرچم میدان تشریفات در بوشهر

خسارت گسترده تندباد و باران به تاسیسات شهری در بندر بوشهر / از افتادن سه درخت کهنسال تا پاره شدن پرچم میدان تشریفات در بوشهر


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندر بوشهر از خسارت‌های گسترده تندباد و باران شب گذشته به تاسیسات شهری در این بندر خبر داد.

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، ساسان محبی در تشریح این خبر اظهار کرد: در جریان تندباد و باران شب گذشته که بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه در منطقه یک شهرداری بوشهر جریان داشت سه درخت کهنسال میدان معلم، خیابان ولیعصر(عج) و پارک پرندگان از ریشه کنده شدند.

وی بیان کرد: با تلاش نیروهای زحمتکش فضای سبز عملیات هرس و جابجایی این درختان با هدف تسهیل در رفت و آمد شهروندان همچنان در حال انجام است.

محبی ادامه داد: در تندباد شب گذشته همچنین داربست دیوار سبز شهرداری در حاشیه میدان المپیک نیز به دلیل شدت وزش باد از سمت دریا به طرف مقابل سقوط کرد عملیات ساماندهی آن از صبح امروز آغاز شده است.

وی عنوان کرد: در شب گذشته پرجم میدان تشریفات نیز با توجه به شدت وزش باد پاره شد که عملیات نصب و جایگزین پرچم مقدس جمهوری اسلامی بزودی انجام خواهد شد.

محبی یادآور شد: با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی بوشهر مبنی بر شدت وزش باد و تلاطم دریا از روز گذشته نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندر بوشهر در آماده باش کامل قرار دارند.

وی عنوان کرد: با توجه به آماده‌باش نیروها، بازدید میدانی از سطح شهر به صورت مداوم انجام می‌شود تا در صورت نیاز اقدام لازم برای رفع خسارت‌های احتمالی انجام شود‌.

محبی ادامه داد: از شهروندان محترم نیز درخواست می‌شود در صورت مشاهده آثار مخرب از تندباد شب گذشته مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری بندر بوشهر اطلاع رسانی کنند.
۲۷ آبان ۱۴۰۱ ۲۰:۱۶
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۳۲۴
کد خبر : ۳,۱۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید