در گفت و گو با صدا و سیمای استانی بوشهر مطرح شد

در گفت و گو با صدا و سیمای استانی بوشهر مطرح شد



از اعلام پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری بوشهر تا تعریف چند پروژه جدید عمرانی/ پیشنهاد یکطرفه شدن خیابان امام خمینی در دست بررسی است/ پرونده کوچه‌های خاکی یکی از محلات جنوبی بوشهر بزودی بسته می‌شود


شهردار بوشهر در گفت و گو با شبکه استانی بوشهر ضمن اعلام پروژه‌های اولویت‌دار، از تعریف پروژه‌های جدید عمرانی در شهر بوشهر خبر داد.

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین حیدری که همراه با معاونین خدمات شهری و عمرانی مهمان شبکه استانی بوشهر بود، اظهار کرد:  دغدغه مشترک مردم و مسئولان در شهرداری اتمام پروژه های نیمه تمام می باشد.

وی گفت توزیع عادلانه خدمات در تمام نقاط شهر، زیباسازی منظر شهری، اجرای گذر سرتل به بلوار شهدای نیروگاه هسته ای، اجرای پروژه پارک لیل و اجرای کامل تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی با هدف مدیریت ترافیک از جمله برنامه‌ های در دست اجرا است.

وی بیان کرد: پروژه‌های پارک لیل، جاده سلامت، کانال هدایت آب های ناشی از بارندگی و هدایت آب های سطحی در خیابان عاشوری، روشنایی پارک لیان، سنگفرش و زیباسازی و ساماندهی بافت چهار محل، گذر ادیان و گذر سرتل به بلوار شهدای نیروگاه هسته ای از پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری بوشهر بوده که در دست اجرا وتکمیل هستند .

حیدری ادامه داد: در موضوع آسفالت کوچه‌های خاکی نیز سرعت بسیار خوبی ایجاد شده تا جایی که محله امامزاده تنها ۲ کوچه خاکی دارد و بزودی پرونده کوچه‌های خاکی این محله بسته خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردمان ما مردمانی با اصالت و نجیب هستند که با وجود چنین شهروندانی خود را موظف به تلاش شبانه‌روزی برای جبران کم و کاستی‌های شهر بوشهر می‌دانیم.

حیدری ادامه داد: در این راستا و جهت نگاه ویژه به نقاط کم برخوردار، در بودجه سال 1402 توجه ویژه‌ای به محلات کمتر برخوردار معطوف شده است.

وی همچنین با اشاره به ممنوع شدن اجرا نماهای رومی در بوشهر اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته با سازمان نظام مهندسی برای ساخت واحدهای مسکونی جدید استفاده از المان و نماهای بافت سنتی و قدیمی در اولویت قرار گرفته است.

حیدری تصریح کرد: بوشهر شهری با بافت تاریخی، سنتی و مذهبی است که بر همین اساس استفاده از نماهای رومی ممنوع شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: در جهت تسهیل در تردد خودروها پیشنهاد یکطرفه شدن خیابان امام خمینی (ره) و همچنین ایجاد پارکینگ در نقاط مختلف شهر در دست بررسی قرار دارد‌.

حیدری یادآور شد: با گرفتن مشاور در پروژه تقاطع شهید سلیمانی و همچنین تأمین روشتایی آن اقدامات خوبی در حال انجام است.

در این ویژه برنامه شهردار بوشهر همراه با معاونین خود آرمین پژمان الهی و مسعود غلامزاده فرد پاسخگوی سوالات شهروندان بودند.

۲۷ آبان ۱۴۰۱ ۲۰:۱۸
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۲۱۶
کد خبر : ۳,۱۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید