تعریض چند گذر جدید در محلات شهر بوشهر

تعریض چند گذر جدید در محلات شهر بوشهر
 
رئیس اداره املاک شهرداری بندر بوشهر از انجام تعریضی دیگر در محله صلح آباد و تملک وتعریض قسمتی از  پلاک واقع در کوچه حاج نجف به درخواست مردمی خبر داد. 
 
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، زینب هنرمند در تشریح این  
خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تملک املاک واقع در مسیر با توجه به مصوبه ابلاغی شورای اسلامی شهر با بودجه محدود چهل میلیارد تومانی در سال جاری تملک پلاک ورثه مرحوم موتمن در کوی دواس همچنین تملک پلاک معروف به بحرینی جهت تکمیل بازگشایی گذر منتهی به خیابان فرودگاه صورت گرفت که با استقبال همشهریان نیز مواجه شد.
 
هنرمند ادامه داد: بازگشایی گذرهای فوق همچنین تملک پلاک واقع در خیابان جم منتهی به منازل مسکن مهر پس از حدود تقریبا 20 سال صورت گرفته است. 
 
وی اظهار کرد: پرونده پلاک های واقع در گذر شهدای توحید نیز جهت اقدامات حقوقی و رعایت بازه زمانی معمول در تملکات در حال پیگیری است که در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود. 
 
هنرمند گفت: درخصوص عمارت ملک نیز در دست هست پس از طی مراحل قانونی و پرداخت حقوق متصرفین و تنظیم قرارداد مصالحه تا پایان سال جاری با تعامل افراد تملک محقق می شود.
 
وی اظهار کرد: شهرداری  با توجه به کمبود بودجه در تمامی محلات گذرهایی که بیشترین درخواست جهت تملک و تعیین تکلیف داشته را عملیاتی می کند.
 
هنرمند ادامه داد: در این زمینه در مناطق  صلح آباد، عاشوری، باغ زهرا (گذر منتهی به شیرینی فروشی شهریار)، سنگی (شهدای توحید  )، (دواس)موتمن( و بهمنی)عمارت ملک و خیابان شهدا باشگاه تختی پشت پاساژ آزادی تملکاتی صورت گرفته است.
 
وی گفت: به منظورکاهش بار ترافیکی خیابان امام خمینی نیز نسبت به تملک و خریداری یک باب ملک مسکونی جهت پارکینگ به مساحت تقریبی 800 مترمربع در گذر فرعی خیابان سنگی تملک شده است.
 
رئیس اداره املاک شهرداری بندر بوشهر عنوان کرد: امید است با اختصاص بودجه در سالهای آتی نسبت به تملک اراضی بیشتر جهت تامین پارکینگ شهروندان گرامی اقدام شود.
 
هنرمند افزود: از سایر پروژه های شاخص می توان از اجرای گذر سرتل به تنگک، تملک 1800 مترمربع فضای سبز در خیابان بعثت، اجرای گذر 32 متری و اتصال به بیمارستان سلمان فارسی (حد فاصل پارک دانشجو به بیمارستان سلمان  فارسی) و رهاسازی اراضی در مسیر گذر طی قرارداد فی مابین مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی و شهرداری بندر بوشهر، اجرای عقب نشینی پیچ پرخطردانشگاه خلیج فارس با همکاری دانشگاه نام برد.
 
 وی اظهار کرد: ضمن اینکه به صورت ویژه از تمامی همشهریان و ادارات و مؤسساتی که با تنظیم قرارداد مصالحه سبب تعریض گذرها و رفاه شهروندان می گردند قدردانی می نمایم اظهار امیدواری کرد سایر ادارات و سازمان ها نیز با عقب نشینی و مصالحه درخصوص اراضی تحت مالکیت خود شهرداری را در خدمت رسانی به همشهریان یاری نمایند.

 

 

 

۱۴ دی ۱۴۰۱ ۰۹:۱۸
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۶۱۵
کد خبر : ۳,۲۲۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید