ساخت 2 المان جدید در بوشهر با استفاده از تنه خشکیده درختان / پویاسازی بافت‌های بی‌جان در اولویت معاونت خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر

ساخت 2 المان جدید در بوشهر با استفاده از تنه خشکیده درختان / پویاسازی بافت‌های بی‌جان در اولویت معاونت خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر
معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر گفت: در تداوم پروژه پویاسازی بافت بی‌جان شهری پس از المان طاووس چوبی در جوار میدان انقلاب، 2 المان جدید بال پرواز و ملکوت در شهر بوشهر ساخته شد.
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندر بوشهر، محمدحسن محمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: المان نخست «بال پرواز» به‌عنوان نمادی از علم‌آموزی و دانشگاه است که در محدوده ورودی دانشگاه خلیج فارس با بهره‌گیری از تنه خشکیده درخت ساخته شده است.
وی بیان کرد: دومین المان نیز المان «ملکوت» به‌عنوان نمادی از بهشت و فرشتگان آسمانی است که در محدوده ورودی گلزار شهدا طراحی شده و اکنون در حال ساخت است.
معاون شهردار بوشهر ادامه داد: در راستای پویایی بافت‌های بی‌جان شهری ساخت المان‌های چوبی از تنه‌های خشکیده و بدون استفاده در سطح شهر همچنان تداوم می‌یابد.
محمدی افزود: ساخت چنین المان‌هایی علاوه بر ارائه منظری زیبا از هنرمندان بومی، اقدام ارزشمند در یادآوری استفاده بهینه از درختان و همچنین حفاظت از محیط زیست و به‌ویژه فضای سبز محیط شهری است.
وی عنوان کرد: بنابر تاکید ویژه شهردار بوشهر در ساخت المان‌های جدید و توجه به زیبایی شهر، استفاده از المان‌های بومی و متناسب با فرهنگ و اقلیم شهر در اولویت جدی معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر قرار دارد.
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۱۵
مدیریت‌ ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۹۵
کد خبر : ۳,۳۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید