در نشست شهردار با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مطرح شد؛ دستور شهردار برای توسعه روشنایی معابر و نوار ساحلی

در نشست شهردار با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مطرح شد؛ دستور شهردار برای توسعه روشنایی معابر و نوار ساحلی

شهردار بندر بوشهر در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، از توسعه شبکه برق معابر و نوار ساحلی بوشهر از طریق نصب پایه‌های جدید و تعمیر پایه‌های روشنایی موجود خبر داد.

حسین حیدری با تشکر از تلاش‌های مدیرکل شرکت توزیع نیروی برق استان و معاونین ایشان در راستای افزایش همکاری‌ها افزود: همکاری ادارات و ارگان‌ها با شهرداری جهت رفاه حال شهروندان لازم است. در همین راستا با همکاری و همراهی شرکت توزیع نیروی برق استان و شهرستان، به‌زودی عملیات اجرایی این طرح به‌صورت مشترک توسط شهرداری و شرکت توزیع نیروی برق آغاز می‌شود.

حیدری ادامه داد: روشنایی بلوار امام خمینی (ره) از بسیج مرکزی تا میدان قدس، روشنایی بلوار پشت پارک بانوان، بلوار نیروگاه گازی (دریابندری)، بلوار بهمنی حدفاصل میدان بهمنی تا سه‌راهی بهمنی و میدان حر، خیابان خواجه‌ها تا گذر منتهی به بیمارستان سلمان فارسی، روشنایی نوار ساحلی از پارک باسیدون تا نفتکش در چند بخش و... از جمله مسیرهایی است که نصب و تعمیر پایه‌های روشنایی آنها به‌زودی اجرایی می‌شود.

شهردار بوشهر در پایان با تشکر از همکاری اداره برق شهرستان برای تسهیل خدمات‌رسانی شهرداری به شهروندان افزود: در این طرح همکاری، حدود ١٠٠ پایه چراغ ١٠ متری لوله‌ای، بیش از ٣٠٠ چراغ ال‌ای‌دی خیابانی، ٢۵ عدد بازوی دومتری خم شده، بازسازی حدود ٣٠ پایه روشنایی مستعمل توسط شهرداری و هشت هزار متر مربع کابل خودنگهدار روشنایی همراه با اجرای شبکه توسط اداره برق شهرستان صورت خواهد گرفت.

گفتنی است در این جلسه، شهردار، معاونین شهردار و مدیران مناطق یک و دو شهرداری، مدیرکل و معاون شرکت توزیع نیروی برق استان و همچنین مدیران امور یک و دو برق شهرستان بوشهر حضور داشتند.
۸ خرداد ۱۴۰۳ ۱۵:۰۰
تعداد بازدید : ۲۱۱
کد خبر : ۳,۹۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید