نصب سایه بان هیدرولیکی در میدان تشریفات شهر بوشهر

نصب سایه بان هیدرولیکی در میدان تشریفات شهر بوشهر
معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر از نصب یک عدد سایه بان هیدرولیکی به صورت آزمایشی در میدان تشریفات شهر بوشهر خبر داد .

 

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر  بوشهر ، معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری  بندر بوشهر از نصب  یک عدد سایه بان هیدرولیکی به صورت آزمایشی در میدان تشریفات شهر  بوشهر خبر داد .

وحید واعظی  بیان کرد : ارتفاع این سایه بان 8 متر می باشد که شعاع   100  متر مربع را پوشش می دهد و  جنس آن از پارچه ( سبک منعطف و داکرون پاناما ) و اتصالات فولادی با روکش کرومات  می باشد . ابعاد فونداسیون 5*5  مترمربع با ضخامت 50 سانتی متر بتن مسلح با عیار 450 کیلوگرم سیمان می باشد .

واعظی در ادامه بیان کرد : این سایه بان دارای آبشن های مختلفی نظیر موزیکال بودن و اضافه کردن نورپردازی و مه پاش و هوشمندی به جهت وقوع باد شدید و بسته شدن خودکار می باشد و در صورتی که سازه اجازه دهد این آبشن ها را می توانیم به سازه اضافه کنیم .

وی در پایان خاطر نشان کرد : نصب این سایه بان  به صورت آزمایشی در حال انجام است  و با توجه به شرایط جغرافیایی و آب و هوایی شهر بوشهر ، در صورتی که  مشکلی برای این المان پیش نیاید ، در سایر نقاط شهر نصب خواهد شد .  

سایه بان هیدرولیکی
سایه بان هیدرولیکی
سایه بان هیدرولیکی

۲ اسفند ۱۳۹۷ ۰۱:۳۲
تعداد بازدید : ۲,۰۷۳
کد خبر : ۱,۱۵۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید