تشکیل جلسه ستاد تسهیلات نوروز در شهرداری بندر بوشهر

تشکیل جلسه ستاد تسهیلات نوروز در شهرداری بندر بوشهر
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر،جلسه ستاد استقبال از نوروز با حضور دکتر سید نورالدین امیری شهردار بندر بوشهر و معاونین و مدیران و روئسای سازمانهای تابعه و سایر مسئولین شهرداری در سالن اجتماعات شهرداری بندر بوشهر برگزار شد .

دکتر امیری شهردار و رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری بندر بوشهر،با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه ستاد تسهیلات نوروزی،اذعان داشت: بندر بوشهر به عنوان یک مقصد گردشگری برای مسافران داخلی و خارجی همواره مورد نظر می باشد و در همین راستا شهرداری بوشهر اقدامات لازم برای آماده سازی شهر، برای شهروندان و همچنین ورود مسافران و میهمانان نوروزی را از 3 ماه مانده به پایان سال بصورت جدی و با تلاش شبانه روزی شروع کرده است.

دکتر امیری در ادامه افزود:  بهبود سیما و منظر شهری،کاشت گلهای فصلی، پاکیزگی و نظافت تمامی معابر و خیاباها و محلات  ،رنگ آمیزی دیوار های شهری و جداول، نصب آلاچیق ،نصب المان،نورپردازی میادین، ایجاد ایستگاه اطلاع رسانی راهنمای مسافر، ایجاد کمپ اسکان دائم و موقت مسافران، ساخت و ایجاد سرویسهای بهداشتی ثابت و آماده سازی سرویسهای بهداشتی پیش ساخته ، ساماندهی و رنگ آمیزی تابلوهای راهنمای شهری ، تهیه و توزیع نقشه راهنمای گردشگری و ... گوشه ای از خدمات  شهرداری بوشهر برای نوروز 98 می باشد.

دکتر امیری  ضمن تقدیر و تشکر از همکاران شهرداری بخاطر همراهی و همدلی در جهت پیشبرد کارهای شهر در سال جاری، از حاضرین در این نشست  خواست تا در چند روز باقیمانده از سال با بسیج تمامی امکانات و با گذاشتن وقت و انرژی بیشتر ، شهر را برای استقبال از بهار و مهمانان نوروزی آماده نمایند . 

وی در ادامه ضمن تشریح اقداماتی که واحدهای مختلف شهرداری باید در آستانه عید و در ایام تعطیلات نوروز به انجام برسانند گفت: انتظار این است که هر کدام از واحدها با جدیت و اهتمام ویژه امورات محوله را در اسرع وقت و با عالیترین کیفیت و کمترین هزینه  به انجام رسانند .

شهردار بندر بوشهر خاطر نشان کرد : یکی از موارد مهم در دیدگاه عموم ، جلوه و نمود مدیریت شهری در خدمات و فعالیت های ویژه ایام نوروز و کیفیت میزبانی از مهمانان و گردشگران نوروزی می باشد که می تواند شاخص مهمی در  ارزیابی عملکرد شهرداری در اذهان عمومی و ناظران تلقی شود .

همچنین در این نشست از آماده سازی دهکده گردشگری و ایجاد تسهیلات و همچنین غرفه های نمایشگاهی و تدابیر لازم جهت پارکینگ خودروها تاکید شد و در ادامه هر یک از حاضرین در این نشست نظرات و پیشنهادات خود را جهت ارائه بهتر امکانات رفاهی و گردشگری برای مسافران نوروزی و شهروندان عزیز و همچنین عملکرد بهتر ستاد تسهیلات نوروز اعلام نمودند .

 

جلسه ستاد تسهیلات نوروز

 
جلسه ستاد تسهیلات نوروز

 

جلسه ستاد تسهیلات نوروز
جلسه ستاد تسهیلات نوروز


جلسه ستاد تسهیلات نوروز
جلسه ستاد تسهیلات نوروز
جلسه ستاد تسهیلات نوروز
جلسه ستاد تسهیلات نوروز
جلسه ستاد تسهیلات نوروز
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۴۹
تعداد بازدید : ۱,۲۲۶
کد خبر : ۱,۲۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید