امیری شهردار بندر بوشهر: در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام به زودی فضای سبز و نورپردازی و زیباسازی روگذر آزادی اجرا خواهد شد.

امیری شهردار بندر بوشهر: در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام به زودی فضای سبز و نورپردازی و زیباسازی  روگذر آزادی اجرا خواهد شد.
امیری شهردار بندر بوشهر در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام به عنوان اولویت طرح های عمرانی طی بازدیدی که از روند تکمیل پروژه ی روگذر آزادی داشتند عنوان نمودند

امیری شهردار بندر بوشهر: در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام به زودی فضای سبز و نورپردازی و زیباسازی  روگذر آزادی اجرا خواهد شد.
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، امیری شهردار بندر بوشهر در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام به عنوان اولویت طرح های عمرانی طی بازدیدی که از روند تکمیل پروژه ی روگذر آزادی داشتند عنوان نمودند: پروژه ی روگذ آزادی به عنوان نخستین اولویت برنامه ی اجرایی شهرداری طی نشست هایی که با مشاورین طرح و پیمانکار این پروژه داشتیم بر تکمیل روند اتمام پروژه و رفع نواقصات آن تاکید گردید. لذا در همین راستا در نخستین اقدام عملیات استحکام بخشی هند ریل های حفاظتی پل و لوپ های آن در دستور کار قرار گرفت. همچنین در طول این مدت طی نشست هایی که با مشاوران در خصوص اجرای فضای سبز آن برگزار گردید مقرر شد پس از استحکام بخشی جداره ها و دیواره های بلوکی نسبت به اجرای فضای سبز آن اقدام شود. ایشان همچنین در خصوص نماسازی و زیباسازی نمای پل و جداره های زیر گذر آن از هنرمندان رشته های تجسمی و طراحان گرفیست جهت ارایه ی طرح ها و  پیشنهادات خود دعوت به عمل آورد.

 

 

1
1

۳ آذر ۱۳۹۷ ۰۷:۵۴
به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۱,۱۲۱
کد خبر : ۱۵۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید