نشست اعضای شورا با مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر

نشست اعضای شورا با مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر
 
 
مهندس پورصالح مدیر سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر مهمان بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بوشهر بود در این نشست پیرامون مسائل زیست محیطی شهر بوشهر بحث و تبادل نظر و برخی از اعضای شورا به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند.

 

🔻رییس کمیسیون بهداشت و سلامت شورا :محیط  زیست نقش پر رنگ تری در مسائل و مشکلات زیست محیطی شهری تاحصول نتیجه درمدت زمان کوتاه  داشته باشد. 

 

🔸رییس کمیسیون بهداشت شورا بااستقبال از پیشنهاد مهندس پورصالح درخصوص تشکیل کمیته زیست محیطی درشورا گفت عدم حل مشکلات درزمینه پسماند شهری ، سگهای بلاصاحب،آلودگی دریا و شنا گاهها ،آلودگی کارخانه آسفالت حاکی از ان است که اقدامات، پیگیری هابه نحوی نبوده که ایجاد رضایت مندی مطلوبی را داشته باشد.

🔸حمیده خاتون هلال بحر در نشست اعضای شورا با مدیر محیط زیست شهرستان بوشهر گفت انتظارداریم محیط زیست درکنارشوراتوان مضاعف شورادرجهت جذب بودجه وهمراهی مسئولین استان جهت رسیدن به اهداف مشترک شهرداری ومحیط زیست باشد.

🔸وی افزود ما در شهر  بامشاغل و صنایع آلوده و خطرناک مواجه هستیم که سلامت و امنیت شهروندان را به خطر انداخته و برای خروج آنها از شهر باید محیط زیست همراه با سایر دستگاههای حمایت از تولید اقدام جدی انجام دهد .

🔸هلال بحر در پایان گفت تشکیل کمیسیون بهداشت و سلامت شورا یکی از اقدامات خوب شورای ششم بود و ما قطعا اهتمام ویژه ای نسبت به مسائل بهداشتی و سلامت شهروندان خواهیم داشت.

 

🔻پورکبگانی : خروج مشاغل آلاینده و مزاحم شهری به خارج از شهر ضروری است 

🔹رییس شورای شهر بوشهر گفت در شهر بوشهر با مجموعه های آلاینده  و مشاغل مزاحم شهری مواجه هستیم که  سلامت و امنیت شهروندان را  به خطر انداخته و خروج آنها از شهر بوشهر ضروری است 

🔹جعفر پورکبگانی در نشست اعضای شورا با مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر گفت خدمات بندری در کوی صلح آباد که بخشی از  کانال ساحل شرقی  ما را تصرف کرده ،    صنایع لنج سازی ، کارخانه رنگ سازی که حوادثی قبلا در آنها  اتفاق افتاده و حتی ملی نفتکش که هم‌سیما و منظر ساحل ما نازیبا کرده و مشکلات زیست محیطی ایجاد کرده و آلودگی دریا و شنا گاههای ما  تا کنون محیط زیست به عنوان متولی اصلی  چه اقداماتی  در کنار سایر دستگاهها انجام داده است. 

🔹وی افزود در حالی که محیط زیست در بحث حفاظت از جنگلهای شمال و دریاچه ارومیه پیش قدم بود اما در بوشهر همچنین چیزی نمی بینیم .

🔹پورکبگانی تصریح کرد در بحث جمع آوری و ساماندهی سگهای بلاصاحب ما قول دادیم تا پایان سال بتوانیم اقدامات خوبی انجام بدهیم و انتظار داریم محیط زیست طبق دستور العمل و کارگروهی وجود دارد در کنار مدیریت شهری باشد. 

۲۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۰۷
تعداد بازدید : ۷۰۱
کد خبر : ۲,۶۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید