آیین معارفه و تکریم سرپرستان جدید و قبلی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر

آیین معارفه و تکریم سرپرستان جدید و قبلی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر
صبح امروز مورخ 97/11/7 آیین معارفه و تکریم سرپرستان جدید و قبلی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر با حضور آقایان بارگاهی معاونت توسعۀ مدیریت و منابع و واعظی معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر در واحد ارتباطات و امور بین الملل برگزار گردید.

 

به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر صبح امروز مورخ 97/11/7 آیین معارفه و تکریم سرپرستان جدید و قبلی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر با حضور آقایان بارگاهی معاونت توسعۀ مدیریت و منابع و واعظی معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر در واحد ارتباطات و امور بین الملل برگزار گردید.
در این آیین که جمعی از کارشناسان  حوزۀ مزبور و دیگر بخش های شهرداری نیز حضور داشتند ، آقای بارگاهی طی سخنانی شهرداری را دستگاهی مهم و خدمات رسان عنوان نمود که خدمات رسانی آن در تمامی زمینه های زیر بنایی و روبنایی و نیز عمران شهری چشمگیر و مشهود بوده و شهروندان روزانه آن را لمس می نمایند .
وی با اشاره به اینکه خدایی ناکرده هر گونه خدشه و کاستی و خللی در روند خدمات رسانی ممکن است تبعات و آسیب های جدی و جبران ناپذیری برای شهر و شهروندان در پی داشته باشد از مجموعۀ دست اندرکار مدیریت شهری درخواست نمود تا با دلگرمی و پشتکار بیش از بیش چالش ها را به فرصت تبدیل نموده و از کلیۀ ظرفیت ها و امکانات لازم برای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به همشهریان استفاده نمایند.
بارگاهی همچنین نقش و جایگاه حوزۀ ارتباطات و روابط عمومی را در عرصۀ اطلاع رسانی مهم و حائز اهمیت برشمرد و از سرپرست جدید این حوزه خواست تا ضمن تعامل و همکاری فزایند با اصحاب رسانه و شبکه های اجتماعی با رصد کردن و انعکاس مستمر فعالیت ها و تلاش های شبانه روزی مجموعۀ دست اندرکار مدیریت شهری آیینۀ تمام نمای و بی دلیل زحمات ارزنده و گستردۀ آنان در شبکه های مجازی و اجتماعی بوده و گزارش لحظه به لحظۀ این اقدامات را جهت پوشش خبری و اطلاع عمومی به همشهریان منعکس نمایند.

وی با بیان اینکه تشکیل دوره های آموزشی شهروند مداری در راستای ارتقاء سطح بینش فکری و علمی پرسنل مجموعۀ شهرداری ضروری به نظر می رسد از سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل و نیز رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی، اجتماعی شهرداری خواست تا در برگزاری و بسط دوره های یاد شده همت گمارده و کوشا باشند.

 در ادامۀ این جلسه مهندس واعظی همکاری و ارتباط میان معاونت اجرایی و خدمات شهری و حوزۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل را دو سویه و در سطح عالی عنوان کرد و با تقدیر از زحمات حوزه مزبور از  این حوزه خواست تا عملکرد و رویدادهای روزانۀ خدمات شهری و سامانۀ 137 را جهت اطلاع و تنویر افکار عمومی در پایگاه اطلاع رسانی شهرداری با جدیت منعکس نماید.

در پایان آقای ایرج حسین پور از کارشناسان حوزۀ ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بعنوان سرپرست جدید حوزۀ مزبور رسماً  معارفه گردید و از زحمات و تلاش های آقای محمد صادق سعیدی سرپرست قبلی که به تازگی به ریاست سازمان فرهنگی، اجتماعی، و ورزشی شهرداری منصوب شده است تقدیر و تشکر بعمل آمد .

گفتنی است آقای حسین پور از جامعۀ هنرمندان بوشهری و از عکاسان برجستۀ این عرصه  محسوب گردیده و سال ها مدیریت روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی بوشهر و حومه را در کارنامۀ خدمتی خود دارا می باشد.

 

معارفه سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل


معارفه سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل
معارفه سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل
معارفه سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل
معارفه سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل

۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۳۱
تعداد بازدید : ۲,۲۲۹
کد خبر : ۲۷۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید