نشست شهردار بندر بوشهر با رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر

نشست شهردار بندر بوشهر با رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی  استان بوشهر
به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر صبح امروز مورخ 97/11/14 آقای جمشید اسکندری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر در دفتر دکتر امیری شهردار بندر بوشهر حضور یافته و با وی دیدار کردند.

به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر صبح امروز  مورخ 97/11/14  آقای جمشید اسکندری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر در دفتر دکتر امیری شهردار بندر بوشهر حضور یافته و با وی دیدار کردند.

در این نشست صمیمی دو جانبه اسکندری ضمن تبریک انتصاب دکتر امیری بعنوان شهردار بندر بوشهر بر تعامل و همکاری دانشگاه جامع علمی، کاربردی با مدیریت شهری تأکید و آمادگی خود را جهت ارائه دوره های آموزشی پودمانی برای کارکنان شهرداری اعلام نمودند.

شهردار بندر بوشهر نیز با اظهار خوشامدگویی و خرسندی از این دیدار مشترک نقش و جایگاه مراکز علمی و دانشگاهی را در توسعۀ جوامع امروزی از ضرورت های مهم و حائز اهمیت برشمرده و بر استفاده از ظرفیت های علمی این مراکز در توسعه و پیشرفت شهرها بعنوان عامل محرک و تأثیر گذار سخنان مبسوطی ایراد فرمودند.

گفتنی است در دیدار مزبور آقایان آتشی رئیس مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری ها و پارسایی فر عضو هئیت مدیره مرکز یاد شده نیز اسکندری را همراهی می کردند.

 

نشست شهردار بندر بوشهر با رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر

 

۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۵۳
تعداد بازدید : ۱,۶۷۵
کد خبر : ۲۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید