دکتر سید نوالدین امیری شهردار بندر بوشهر عنوان کرد اصلاح هندسی معابر و خیابانها با همکاری شهروندان جلوه گر میشود

دکتر سید نوالدین امیری شهردار بندر بوشهر عنوان کرد اصلاح هندسی معابر و خیابانها با همکاری شهروندان جلوه گر میشود
دکتر امیری شهردار بندر بوشهر با اشاره به اینکه اصلاح هندسی معابر و خیابانها یکی از نیازهای اساسی برای داشتن یک شهر کم ترافیک است .

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر دکتر امیری شهردار بندر بوشهر با اشاره به اینکه اصلاح هندسی معابر و خیابانها یکی از نیازهای اساسی برای داشتن یک شهر کم ترافیک  است . شهری که تردد عابران پیاده و خودروها در آن به سهولت انجام بگیرد و افزایش روز افزون خودروها موجب ترافیک سنگین و قفل شدن خیابانها نشود .

شهردار بندر بوشهر اظهار داشت : تاکنون تلاشهای خوبی در جهت روانسازی و کاهش حجم ترافیک و رفع گره های کور ترافیکی در سطح شهرانجام شده ولی کافی نیست و ما همچنان شاهد معظل ترافیک هستیم . وی افزود به منظور حفظ ایمنی و سهولت در آمد و شد عابرین پیاده و تردد وسایل نقلیه و کاهش تصادفات وهمچنین کاهش حجم ترافیک  ، هم اکنون شاهد اجرای اصلاحات هندسی : اصلاح هندسی میدان انتظام و احداث دور برگردان در انتهای خیابان چمران به مبلغ 1/140/000/000 ریال ، اصلاح هندسی تقاطع خیبر و عاشوری و صدف به مبلغ 2/006/827/027 ریال ، اصلاح هندسی سه راهی ریشهر و امامزاده به مبلغ 2/465/956/281 ریال  هستیم .

دکتر امیری همچنین بیان کرد : پس از انجام کارشناسی های لازم ، لایحه ساخت تقاطع غیر هم سطح شهید مطهری توسط شهرداری به شورای محترم اسلامی شهر بوشهر ارایه شده که در نشست اعضای محترم این شورا ، با ساخت این تقاطع موافقت گردید و برای ساخت این پروژه نیازمند اعتباری حدود 25 میلیارد تومانی هستیم که 20 میلیارد تومان آن از محل منابع استانی و مابقی از منابع داخلی شهرداری تامین خواهد شد .

ایشان تصریح کرد : عملیات اجرای این طرح پس از مقدمات و تشریفات قانونی از سال آینده آغاز و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ، در دو سال به بهره برداری خواهد رسید .

شهردار بندر بوشهر تاکید کردند با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر بوشهر اینگونه اصلاحات هندسی ، مهمترین نقش خود را در موضوع پدافند غیرعامل ایفا خواهد کرد ، چرا که با وجود صنایع مختلف و نیروگاه اتمی و البته آسیب ها و بلایای طبیعی ، همواره و در همه حال می بایست بهترین آمادگی را برای دفاع از شهر و شهروندان عزیز داشته باشیم .

 


اصلاح هندسی
اصلاح هندسی
اصلاح هندسی
اصلاح هندسی
اصلاح هندسی

۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ۲۱:۰۵
به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۱,۶۰۶
کد خبر : ۳۱۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید