​ انتقامی سخت در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود / دعوت از شهروندان بوشهری جهت حضور در راهپیمایی روز قدس

​  انتقامی سخت در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود / دعوت از شهروندان بوشهری جهت حضور در راهپیمایی روز قدس

 

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت انتقامی سخت در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود .

وحید نیک‌روش در نخستین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بوشهر در سال جدید به روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار داشت: جمعه هفته جاری حضور فعال و پرشور مردم مومن و روزه‌دار بوشهری در راهپیمایی روز جهانی قدس در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به ویژه مردم بی‌دفاع غزه شاهد خواهیم بود و مردم ولایت‌مدار بوشهر با شکوه تر از سالهای گذشته با لبیک به منویات مقام معظم رهبری بار دیگر جنایات اسرائیل غاصب و کودک‌کشان صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

وی در ادامه با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت سرداران رشید مدافع حرم خاطرنشان کرد انتقام سخت و ویرانگر در انتظار رژیم صهیونیستی است.

رئیس شورای شهر بوشهر با تسلیت شهادت سردار سرلشکر زاهدی و همراهان وی در جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه گفت: همان طور مقام معظم رهبری در پیام خود فرمودند که رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد و آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد: انشاءالله انتقام سخت در انتظار رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.

نیک‌روش تصریح کرد: این اقدام جنایت‌کار در حمله به کنسولگری ایران در دمشق که نقض آشکار قوانین بین‌المللی است نشانه دیگر از سرخوردگی و عجز و ناتوانی رژیم صهیونیستی است.

وی خاطر نشان کرد: شهادت این عزیزان را به مقام معظم رهبری، مردم ایران و خانواده این شهدا تسلیت عرض می‌کنم و ان‌شاءالله محور مقاومت با عزمی و اراده دوچندان به راه خود تا نابودی کامل اسرائیل غاصب ادامه می‌دهد.

۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ۰۹:۵۹
تعداد بازدید : ۶۵
کد خبر : ۳,۸۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید