راهکار حذف برپایی چادر در ساحل ایجاد کمپ های مدرن است

راهکار حذف برپایی چادر در ساحل ایجاد کمپ های مدرن است

 

عضو شورای شهر بوشهر گفت راهکار حذف برپایی چادر در ساحل توسط مسافران ایجاد کمپ های مدرن است

به گزارش روابط عمومی شورا ؛ عبدالخالق برزگرزاده با بیان اینکه وقتی کمپ های ما فقط به نوروز منحصر شده و فاقد امکانات اولیه باشد مسافران در نوار ساحل اقدام به برپایی چادر می کنندکه هم سیما و منظر شهری نازیبا کرده هم باعث گلایه شهروندان از این وضعیت شده است .

وی افزود گردشگری در بوشهر منحصر به نوروز نیست و در هشت ماه از سال شاهد حضور مسافران در بوشهر هستیم اما از لحاظ اماکن اقامتی با مشکل مواجه هستیم و شاهد هستیم مسافران که همه آنها برای بهره بردن از دریا به بوشهر می آییند اکثر آنها به دلیل کمبود اماکن اقامتی در نوار ساحل چادر می زنند .

برزگرزاده تصریح کرد راهکار جدی ساماندهی گردشگران در نوار ساحل ایجاد کمپ های مدرن است که همه امکانات مورد نیاز گردشگران داشته و در موقعیت مناسبی با دریا نیز قرار داشته باشد .

وی خاطر نشان کرد هر ساله ایجاد کمپ اقامتی در اسفند ماه مطرح می شود و بعد از نوروز به فراموشی سپرده می شود درخواست دارم اگر قرار است گردشگران ساماندهی شوند از ابتدای سال برنامه ریزی شود و همه دستگاه‌های متولی پای کار باشند تا یک کمپ مدرن که می شود از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده کرد در بوشهر احداث شود .

۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۰۰
تعداد بازدید : ۷۴
کد خبر : ۳,۸۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید